Direktlänk till inlägg 21 januari 2016

skolan förstörde allt

Av karolina jonassen - 21 januari 2016 00:43

Det var den 20e Augusti två dagar efter skolans start i årskurs fem hela helvetet började på riktigt, Det skulle inte längre bara utanför skap det skulle bli värre. Jag kände jag inte kom in i gemenskapen , jag var tyst vilket dom andra inte var , jag hade ont i magen och orkade inte hålla min två års hemlighet längre .. Jag var mobbad sedan trean men inte förän i femman sade jag något till någon . Nu i femman skulle det bli mer mobbning , utanförskap och utfrysning och fula ord . Ett ord som fastnat som jag ALDRIG komemr glömma var i början av sjuan när en kille i klassenkalalde mig för en jävla fitta . Det gjorde så ont i mig att bli kallad något så hemskt . Enligt lärarna var det mitt fel en kille puttade mig en gång men det var jag som stod i vägen?! Dt är så sjukt så man tror inte sina öron men det är så sant som sagt det var " mitt fel" så dem gjorde inget åt problemet. Detta ledde till att jag planerade min begravning , skrev avskdsbrev och ville ta mitt liv . Hur kan man som vuxen kunna se en tio årig liten tjej må sådär men skylla på henne?? Jag hade inga vänner heller som jag kunde prata eller vara med . Jag var alltid ensam ocghför mig själv . Så jag började vänja mig vid ensamheten . Men inte förrän i sjuan som jag går i nu som jag faktiskt förstår hur ensam jag är Ibland gråter jag efter vänner , Me på grund av min ADHD och eventuela Asperger gör det det svårt för mig att ens hälsa på nya människor. Blir så arg och besviken på mig själv ibland när jag ser andra i min ålder som har kompisar .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karolina jonassen - 21 januari 2016 01:14


   Enda sen jag varit två år hade jag en Leguan å 1,86 cm lång och fin var han min lilla bebis som jag alltid kallade honom men hans namn var Ior . Han var min bästa vän , min fina lilla älskling . Jag älskade honom mest av allt i hela världen varje ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards